12
به پاس قدردانی از بانوان

مراسم گرامیداشت روز زن در شرکت نفت خزر برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز زن در شرکت نفت خزر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز زن مراسمی با حضور بانوان این شرکت برگزار گردید.

این مراسم با حضور دکتر دلاویز مدیر عامل و تعدادی از مدیران و بانوان شرکت نفت خزر برگزار شد.

محسن دلاویز مدیر عامل شرکت نفت خزر طی سخنانی ضمن گرامیداشت مقام شامخ زن و تبریک ویژه به بانوان همکار اظهار داشت: بانوان شاغل در صنعت نفت باید به پشتوانه نگاه مثبت مقام عالی وزارت که دیدگاه های بسیار خوبی در حوزه زنان و بهره مندی از توانمندی های مدیریتی بانوان دارند، استفاده نمایند . دلاویز با اشاره به ظرفیت های موجود در صنعت نفت تصریح نمود: برای آینده ای روشن در این صنعت راهی جز استفاده از ظرفیت های جوانان و بانوان نیست و در این راه باید عرصه را به جوانان خوش فکر و جسور داد. دراین راستا در شرکت نفت خزر 50 درصد از سمت های با ماهیت سرپرستی به بانوان اختصاص داده شده است.

وی افزود : مدیران باید در محیط کار ضرورت تحکیم بنیان خانواده را درک نمایند و از اینرو باید شرایط محیط کار و ساعات کاری برای بانوان تسهیل شود . مادران آینده کشور را می سازند چرا که آنان با تربیت فرزندان پرسشگر و مطالبه گر می توانند آینده ایران را بهتر از پیش رقم زنند .

دلاویز در پایان گفت: توانمندی فارغ از جنسیت معنی پیدا می کند و امیدوارم روزی را شاهد باشیم که در انتخاب مدیران جنسیت تاثیری نداشته باشد و شایستگی ملاک عمل قرار گیرد .

شایان ذکر است، در پایان مراسم لوح سپاس و شاخه گل توسط مدیر عامل و مشاور امور بانوان به همکاران اهداء گردید.

 

۱۹ اسفند ۱۳۹۶
کد خبر : ۱,۳۳۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.